Dansk Call Center i Barcelona - Nordic TM Eliten - Telemarketing

DANSK CALL CENTER EKSPERTISE I BARCELONA – NORDIC TM ELITEN S.L

Ekspertise og know-how i proces: 

Kvalitet – Trivsel – Udvikling – Effektivitet

 

Daglig leder, primus motor, ejer og director, er Casper W. Pedersen – årgang 1989.

Fra år 2007 har den daglige leder arbejdet med stort set alle former for B2C telemarketing, salg og mødebooking – både i store og små call centre. Siden år 2011 har han selv opført og drevet call center med afdelinger i Aarhus, København og Barcelona – samt haft samlet over 100 phonere siddende i flere lande og ringe ud.

Den uddannelsesmæssige baggrund består primært af erfaring fra bunden, og sans for detaljen i den udførte arbejdsopgave.

Derudover er han dimitteret fra Handelsgymnasiet, HHX Risskov, og senere tilmeldt studierne HA. International Business på AAB, HA. Jur. på CBS og International Virksomhedskommunikation i Spansk på AU. Bachelor-uddannelserne valgte han at springe fra, da der kom perioder med fristende muligheder for øget ordretilgang.

Kundeportfolien og resultaterne som selvstændig i branchen tæller blandt andet; markedsleder på volumen og kvalitet gennem en årrække på projekter med Pfizer/GlaxoSmithKline og Statisten/Tv3 Casting/GoTalent samt If Forsikring. Derudover specialiserede småprojekter for store virksomhedskunder, udført til excellence. Kunderne har flere gange valgt vore konkurrenter fra og stedet valgt TM Eliten til – hvilket er sket med 3 af Danmarks allerstørste call centre, som har måtte vige pladsen.

I årene 2015-2017, efter at have overtaget alle markedsandelene fra 2 store call center på sine kundeprojekter, gik han all-in med Nordic TM Eliten i Barcelona. Dette med 12-20 danskere samtidigt ansatte, selvstændige phoner-agenter og udvikling af dygtige supervisors på et Elite-team i samtidig synergi, i stort set hele denne periode – hvor virksomheden blev estimeret til, at være den største samt en af de absolut bedste og gladeste danske arbejdspladser i Barcelona – alt med samme høje kvalitet, der i de første 3-4 år fra 2011 med TM Eliten blev udført med 5-10 phoner-agenter i Elite-teamet fordelt i Aarhus, Barcelona og København.

Holdet består for tiden 4-8 flittige sælgere, og en gennemsnitlig ansættelse forløber sig over ca. 7-9 måneder – flere har varighed over 2 år. Med den høje kvalitet i salget, og det bevidste fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling in mente, ønskes det, at fastholde dette antal fremover. Det antages, at være blevet virksomhedens gyldne middelvej, der fører denne til målet; Kontinuerligt at ramme en mellem til høj volumen med den allerhøjeste kvalitet på markedet.

Et af yndlingscitaterne er: “Man kan, hvad man vil!

– Og det er netop dette, kræfterne bag de samlede processer har haft utallige succeser med i praksis; nemlig at få medarbejderne til at tro på egne evner og udvikle sans for detaljen, som de efterfølgende selv mener, at kunne benytte i mange vigtige sammenhænge i livet. Således skaber vi sammen med medarbejderen øgede kompetencer og unikke resultater i vore projekter, hvor vi oplever fremskridt, der blandt andet opnås gennem coaching, briefings og faglig træning, som er en del af hverdagen hos Nordic TM Eliten.

Vi kan følges på de sociale medier:

Klik på SO-ME ikonerne for at finde mere information.

Nordic TM Eliten
Cookie- og privatlivspolitik