Dansk Call Center i Barcelona - Nordic TM Eliten - Telemarketing

DANSK CALL CENTER EKSPERTISE I BARCELONA – NORDIC TM ELITEN S.L

Ekspertise og know-how i proces: 

Kvalitet – Trivsel – Udvikling – Effektivitet

Vores historie.

Fra år 2007 har kræfterne bag NTME arbejdet med stort set alle former for B2C telemarketing, salg og mødebooking – både i store og små call centre. Siden år 2011 har vi selv opført og drevet call center med afdelinger i Aarhus, København og Barcelona – samt haft samlet over 100 phonere siddende i flere lande og ringe ud. Nu er Elite-teamet samlet på nyt kontor, centralt i Barcelona.

Kundeportfolien og resultaterne i branchen tæller blandt andet; markedsleder på volumen og kvalitet gennem en årrække på projekter med Pfizer/GlaxoSmithKline og Statisten/Tv3 Casting/GoTalent, If Forsikring etc.. Derudover specialiserede småprojekter for store virksomhedskunder, udført til excellence.
Kunderne har flere gange valgt vore konkurrenter fra og stedet valgt TM Eliten til – hvilket er sket med 4 af Danmarks allerstørste call centre, som har måtte vige pladsen for vor ekspertise.

I årene 2015-2017, efter at have overtaget alle markedsandelene fra 2 store call center på vore kundeprojekter, gik vi all-in med Nordic TM Eliten i Barcelona. Dette med 12-20 danskere samtidigt ansatte, selvstændige phoner-agenter og udvikling af dygtige supervisors på et Elite-team i samtidig synergi, i stort set hele denne periode – hvor virksomheden blev estimeret til, at være den største samt en af de absolut bedste og gladeste danske arbejdspladser i Barcelona – alt med samme høje kvalitet, der i de første 3-4 år fra 2011 med TM Eliten blev udført med 5-10 phoner-agenter i Elite-teamet fordelt i Aarhus, Barcelona og København.

Elite-teamet består for tiden 5-12 flittige sælgere, og en gennemsnitlig ansættelse efter bestået prøveforløb strækker sig typisk over ca. 7-9 måneder – flere har varighed over 2 år. Med den høje kvalitet i salget, og det bevidste fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling in mente, ønskes det, at fastholde dette antal fremover.
Dette antages, at være blevet virksomhedens gyldne middelvej, der fører denne til målet; Kontinuerligt at ramme en mellem til høj volumen med den allerhøjeste kvalitet på markedet – og dette med en relativ høj spansk grundløn og større bonustillæg til medarbejderne.

Et af yndlingscitaterne er: “Man kan, hvad man vil!

– Og det er netop dette, kræfterne bag de samlede processer har haft utallige succeser med i praksis; nemlig at få medarbejderne til at tro på egne evner og udvikle sans for detaljen, som de efterfølgende selv mener, at kunne benytte i mange vigtige sammenhænge i livet. Således skaber vi sammen med medarbejderen øgede kompetencer og unikke resultater i vore projekter, hvor vi oplever fremskridt, der blandt andet opnås gennem coaching, briefings og faglig træning, som er en del af hverdagen hos Nordic TM Eliten.

Vi kan følges på de sociale medier:

Klik på SO-ME ikonerne for at finde mere information.

Velkommen
Cookie- og privatlivspolitik